Lilla Maria har kreativa problem

Hej Maria!

Jag blev jätteglad över ditt fina brev. Vad roligt att du äntligen har börjat måla av dina drömmar i fingerfärg på glasskivor. Vi är många som har den här hobbyn och som gärna ser att den upphöjs till egen gren i vinter-OS, precis som du skrev i ditt brev. Jättefina illustrationer, förresten!

Nu till din fråga.

Nej, det är jättesvårt att skulptera i bajs. För mig personligen har det aldrig lyckats att bli något annat än just bajskorvar. Jag misstänker att det kan ha att göra med min diet - jag lever ju på enbart sockerärtor. Du ska nog inte fundera på detta som ett karriärsdrag, tycker jag.

Jaja, lycka till, vad du än väljer.

Och har du vägarna förbi så titta gärna in på kontoret så knäcker vi en vinare ihop.

 

mvh

Berit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0